NOTICIARI DE TERCER

Els nens i les nenes de tercer anem a veure moltes coses per poder conèixer millor el nostre poble:

-A TURISME:
"A Informació i Turisme vam entrar de sis en sis. Era molt bonic per dins i per fora. Ens van donar informació del riuet i l'estany, un mapa de la polocia del Vendrell i dels barris marítims. També ens han donat un paper que diu: Un tomb pol Vendrell i un boli que era una xulada." Manel

-CORREUS: UN SERVEI QUE VIATJA MOLT LLUNY
"Els nens i les nenes de tercer visiten l'oficina de Correus, tots han fet preguntes i el carter les ha respost totes. L'oficina era molt bonica, però era una mica petita. El que més m'ha agradat ha estat les cartes. Quan han de portar les cartes, per exemple a Polònia, doncs les posen alfabèticament. Ho he vfist com ho feia el Manel, el senyor que estava total'estona ordenant-les. Semblava molt divertit i m'ha agradat molt Correus." Pau

EL LLAC I EL RIUET DE COMA-RUGA
"Avui m'ha agradat molt el port, la brisa, el mar picant a les roques,
el vent de ponent i llevant, els vaixells, el mar sobre tot, tot molt bonic. M'ha agradat molt" Ahian

VISITA AL PLANETARI MÒBIL A L'ESCOLA

Si cliqueu al planeta podreu veure els treballs que han fet els de tercer:

INTERCANVI AMB ESCOLARS DE LA MANXA

Amb motiu del quart centenari de la publicació del Quixot, la biblioteca de l'escola ha convocat un concurs adreçat a tots els Cicles de primària sobre la figura de Don Alvaro de Bazán i la seva vinculació amb Cervantes.

Els alumnes de 3r. curs han mantingut relació amb els del mateix nivell del CP Ntra. Sra. del Valle de Viso del Marqués (Ciudada Real), i l'intercanvi d'informacions i de materials ha estat molt enriquidora per ambdues escoles.

Els guanyadors han estat:

Cicle Inicial:
Yaiza Blázquez i Lucía Arcos, de primer

Mar Gutiérrez i Javier Torné, de segon
Cicle mitjà:

Aitor Jiménez, de tercer
Cicle Superior: Laia Mengod de cinquè
i Damian Puentes, de sisè

.

Agraïm la col·laboració en els premis a:

.

Entrevista a l'alcaldessa del Vendrell (octubre 2004, 4art.)

TREBALLS DELS ALUMNES DE CICLE MITJÀ

Us ensenyem algunes mostres dels treballs de plàstica i de llengua que hem fet els alumnes de tercer:

Cal·ligrama d'un lloro Serà un ànec?
Vitrall de la Miriam Miguela Vitrall de la Rime Ziouan
I també alguns treballs de quart, interpretant quadres famosos:
Regates de Monet El pont de Charing Cros de A. Derain

El somni de Matisse (a baix)

Arbres a Cotlliure de Matisse ( a baix)
Aquí tenim els alumnes de quart representant una obra de teatre en anglès :
Els alumnes de tercer van experimentar amb els aliments fent un taller de cuina:
I amb motiu de les jornades sobre la multiculturalitat i la pau han fet un taller de mòbils d'inspiració africana: